۳:۵۹:۱۲ بعد از ظهر پنجشنبه, ۲۹ام مهر, ۱۴۰۰

افزایش فروش کسب و کارهای آنلاین در دوران کرونا (قسمت ۲)

افزایش فروش کسب و کارهای آنلاین در دوران کرونا (قسمت 2)

به مشتریان تان چقدر اهمیت می دهید؟

آیا شما هم مثل شیرینی فروش هایی که به جای خلال پسته از باقالی روی شیرینی های خود استفاده می کنند هستید؟
چقدر با مشتری هاتون رو راست هستید؟ ما توی دنیایی زندگی می کنیم که رابطه سازی و بعد اعتماد حرف اول را می زند.
در هر شرایطی باید بلد باشید چطور اعتماد سازی کنید.
وقتی از مغازه ای خرید می کنید که پروتکل های بهداشتی را رعایت میکند چقدر حستان خوب می شود؟
اگر پشتیبانی تان خوب باشد و به تمام سوالات مشتری قبل از خرید با حوصله پاسخ بدهید بهتر نیست؟
اگر فروشگاه اینترنتی دارید بهتر نیست سفارشات را رایگان ارسال کنید؟
اگر محصولات آموزشی می فروشید بهتر نیست یه تخفیف خوب به مشتری بدهید؟
این ها فقط مثال است.
اما به این فکر کنید در کسب و کارتان چه کارهایی می توانید انجام دهید تا مشتری هایتان فکر کنند چقدر ارزشمند هستند که شما انقدر برای شان ارزش قائل اید.
یادم میاد یکی از دوستانم تعریف می کرد: از یک شیرینی فروشی یک کیلو شیرینی خریدم.
اسم، شماره تماس و تاریخ تولدم را به بهانه ی اینکه در قرعه کشی شرکت داده می شوم از من گرفتند.
روز تولدم با من تماس گرفتند و به یه بهانه ای آدرس منزلم را گرفتند.
برایم یه کیک تولد بامزه فرستاده بودند. اصلا باورم نمی شد. خیلی باحال بود. واقعا سوپرایز شده بودم.
یه کیک تولد مجانی آخه رو چه حسابی؟ رو این حساب که فقط یک بار یک کیلو ازشون شیرینی خریدم؟ این نمونه ی فوق العاده از اهمیت دادن و ارزشمند کردن مشتری است.
به این میگن یک مدل از بازاریابی دهان به دهان. به جای تبلیغات هزینه بر ، با این روش خیلی از مردم با این کسب و کار آشنا می شوند.از انجام کارهای خلاقانه نترسید.
عدم اعتماد به نفس دشمن خلاقیت است. اکثر ما که از خلاقیت در کارهای مان استفاده نمی کنیم عادت به روتین های روزانه کرده ایم. همیشه طبق یک مدل خاص مقاله می نویسیم.
همیشه ویدیوهایی که ضبط می کنیم تکراری است.
همیشه تخفیف هایی که می دهیم یکنواخت است. پیام های تبلیغاتی مان تاریخ مصرف شان گذشته است.
واقعا دلیلش چه هست؟ دنیا تغییر کرده است و ما نمی خواهیم تغییر کنیم.
نکته مهم خلاقیت در کسب و کار،این است که خلاقیت با تغییرهای کوچک شکل می گیرد.
تغییر در ارتباط با مشتری ، تغییر در ارائه محتوا ، تغییر در نوع تبلیغات و پیام های تبلیغاتی ، تغییر در ارائه پیشنهادهای ویژه ، تغییر در سورپرایز کردن مشتریان و … نمونه هایی است که شما باید همین حالا به فکر تغییرشان باشید.

همچنین ببینید

طراحی سایت با وردپرس یا به صورت اختصاصی

طراحی سایت با وردپرس و یا به صورت اختصاصی (قسمت اول)

ساخت یک وب سایت جدید به برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌های خاص نیاز دارد. یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *